جملات طنز آمیز
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودخوش آمدید مقدم نویسندگان و بینندگان را گرامی میداریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بچه های HIT90 و آدرس hit90esf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 736
بازدید کل : 12175
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 152
تعداد آنلاین : 1



تعبیر خواب آنلاین

<-PollName->

<-PollItems->


.

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فناوری اطلاعات سلامت ورودی 90
بچه های HIT90
دو شنبه 22 آبان 1386برچسب:, :: 13:9 ::  نويسنده : nobody       

وضع زمونه عوض شده، الان دیگه غاز همسایه مرغه ! (در راستای گرانی مرغ!)

—کم کم دارم به این باور میرسم که مثلث برمودا زیرِ تخت منه !! هر چی میفته زیرش، غیب میشه ….

—ضایع یعنی اینکه فامیلیت قاسمی باشه باباتم اسمتو گذاشته باشه “میرزا” !

—این همه میگن سرویس بهداشتی دروغه ها باور نکنین! من خودم شخصا چند باری رفتم کاملا غیر بهداشتیه !

—یعنی هیچ وقت نذارید یه کامپیوتر بفهمه که عجله دارید.

—زخم هایم به طعنه میگویند: دوستانت چقدر با نمک اند!

—چایی لیپتون خریدم جدیدا هر چایی یه دونه لیوان هم رنگ نمیده:| بیشتر دقت کردم دیدم محتوای چای خشک داخل کیسه نصف شده:|

—مجری از طرف می‌پرسه نظرتون راجع کتاب تو اتوبوس چیه؟ میگه خوبه، هوا گرمه تو اتوبوس باهاش خودمو باد میزنم !!

—بعضیا چرا اینجوری ان ؟ دوزار حریم خصوصی نمیتونیم داشته باشیم:| نه لپ تاپ نه موبایل نه پی سی نه کشوی میز نه تو جیبم حتی:| بابا فضولی هم حدی داره نکبتا !

—همسایه دیوار به دیوارمون ۲ شب اومده زنگمونو زده میگه: احیانا این سوناتا مال شما نیست دمه در ما گذاشته !؟ میگم: نه مال ما نیست ! میگه: آررررره حدس می زدم شما از این فک و فامیلا ندارین !

—میگه به خدا راست میگم. طرف میگه نه، اگه راست میگی بگو به جون مامانم!!

خواستگار اومده بابام میگه نمیدونم هر چی خودت میگی؟ منم گفتم نه! میگه تو غلط کردی مگه بحرف توئه !

—رفتم نمایندگی سایپا به مسئولش میگم فرمون ماشین زیاد صدا میده چه کار کنم؟ میگه صدای ضبط رو زیاد کن !

—واقعا چرا راننده تاکسیا فکر می کنن اگه ما خورد داشتیم، نمیدادیم؟!

—ایـــن روزهـــا هــــوا خیلـــی غبـــار آلــــود اســـت؛ گـــرگ را از ســـگ نمــی تـــوان تشخیـــص داد ! هنگـــامـــی گـــرگ را می شنـــاسیـــم؛ کـــه دریـــده شـــده ایــــم

—یه گلدون میخری ۱۰۰هزار تومن، هر روز دمای هوای اطرافشو اندازه می گیری به دقت بهش آب معدنی میدی، بعد دو هفته خراب میشه! اونوقت پیاز، تو سردترین و تاریکترین قسمت خونه درختچه میشه

پشتِ سره هر مرده موفق هیچ چیزی نیست، زرنگ بوده، چسبیده به زندگیش، پولاشو جمع کرده، زندگیش روبراه شده !

—کنــارت هستند ؛ تا کـــی !؟تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند …از پیشــت میروند یک روز ؛ کدام روز ؟!وقتی کســی جایت آمد …دوستت دارند ؛ تا چه موقع !؟تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند ….میگویــند: عاشــقت هســتند برای همیشه نه ……فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام بشود !و این است بازی باهــم بودن … !!!

قابل توجه بعضی ها

بسیاری از «من هم دوستت دارم» ها

نتیجه رودربایستی ای هستند که «دوستت دارم» ها

ایجاد می کنند ، جدی نگیرید !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: